Kuzular selam şimdi 35+2 oldum ve hastane çantama yavaştan başladım. Annem 5 li takımların içine içlik al koy diyip duruyo ama zaten set olarak satılsa içinde olur alt üst bere ağzı mendili falan var içinde üstüne de penye battaniye ile zaten hemşire bana getirecek ben neden bir daha içine sey koyayım diyorum yok diyo sizce her takımın içine ekstra tulum ya sa alt üst koymam lazım mı anlamıyorum cidden