Benimde ilk gebeliğimde aynı şey başıma gemişti, kürtajdan sonra iğne oldum.
Şimdiki hamileliğimi öğrendiğimde doktorum ‘indirekt coombs testi’ yaptı onun negatif çıkması durumunda herhangi bi sıkıntı yok demişti, yani tekrar iğne olmaya gerek yok. Senin doktorunda yapacaktır o testi sana zaten bi sorun olsa söyler merak etme