Nurselin Hanımlar 26. Haftadayım dün ve bugün bebeğin hareketleri yok denecek kadar az çok korkuyorum
Syma Nurselin ay ben bunlar yüzünden nst ye giryodum nst girdiğim an cosuyodu😂 şimdi yanımda miniğim😍
Basakgunay Nurselin bende geçen hafta aynı şeyi yaşadım kontrolüm de sordum doktora bebek içeri tarafa döndüğünde hareketleri iç tarafta daha çok hissedildiği için anlayamıyormuşuz , pozisyonu ile alakalı biraz da korkmayın
Fernur Korkmayin her zamn ayni sıklıkla hareket etmez bebek bende ayni haftadayim tatli bi sey yedikten sonra sirtustu uzanin ben oyle yapinca hareket ediyor gun boyu takip edin olmazsa aksam acile gidebilirsiniz.
belinay12 Bende bugün tam 23 haftayim 2 günden beri çok az korkuyorum acikcasi önceden sanki karnimi parcalayacakti😣
Syma Nurselin inşallah canım benim korkma bazen hic kıpırdamadığı zamanlar bile oluyordu. Nst e girdğim an kalp sesleri güm güm. Cikolata ye bi bardak su ic iniallah hareket eder. sağ salim kucagına alırsın bi avazda kurtulursun inşallah 💕 🙏🏻