21 haftalıgım gecen hafta tetanoz asısının ılk dozunu yaptırdım.o gune kadar kıpır kıpırdı sureklı hatta yururken iş yaparken vs kıpırtı ve hareketlerını hıssedıyordum cok hareketlıydı.ama aşıdan 1 gun sonra bu degıstı ve artık hareket sayısı gunde ıkı ucr düştü.doktorumla konuştum tatlı seyler yıyıp uzanınca bol bol hareket edıyor.ama sureklı de tatlı yıyemem kı.neden boyle bana cok mantıksız geldı.2.dozu vurdurmaktan vazgevtım.