Sohbet postu olsun buda kaçıncı haftanızdasınız hamileliğiniz nasıl geçiyor🫨 birde hanımlar benim hem göbişim yok hem hamileliği çook rahat geçirdiğim için bu zamana kadar (bulantı, tiksinme, uyku sorunu, hassasiyet vs. belirtiler) hamile olduğuma inanamıyorum hâlâ şaka gibi geliyor hamilelik ve annelik hissi ne zaman geldi size 🥹😂