Fasulyeannesi09 Saçımı kestirmek istiyorum ama bazı inanışlar varmış, bebeğin ömrü kısa olur gibi, yorumunuz nedir kızlar
TuqbaArslan Fasulyeannesi09 kesinlikle hurafe olduğunu düşünüyorum ama elimde varmıyor kestirmeye. Zaten uzun saçı severim hamilelikten dolayı canlı ve parlak duruyor dogum sonrasi kestirecem bu gidişle hem uğraşması zor olucak hemde dokulmeler olucagi icin
GulKeskin Fasulyeannesi09 Rabbim çocuğumun kaderini daha doğmadan yazmış ben saç kestirdim diye değişecek degil 😅 İlk gebeliğimde kestiremedim olurda başka birseyden bisey olursa vicdan yaparım diye Ama çok mantıksız okursalar ne alaka diyerek 2. Hamileliğim de kestirdim Hocalarda doktorlarda kestirmenin bir sakıncası yok diyor 😊
Tugraseda Fasulyeannesi09 cenabı allahın biçtiği ömür bu zamana kadar ne kısaldı ne uzadı. Saçmalıktan başka bişe değil
Fasulyeannesi09 Benimde saçlarım uzun ve hep uzun kullandım, kırıklarını aldırmak hafiflemek istiyorum ama evin büyükleri hurafeleri benimsemiş durumda