naz_ozz detaylida farkedildi benimde 4.8 di 21+4te 23+6da gittim 5.4 olmus perinatolog kademeli bir sekilde artip 10lara 11lere ulasirsa sıknti demisti. En son kadin dogumcum olctu cok ilerlememis 5.4 dedi ama 15 gunde 5.4 e cikmis sonucta.. her halukarda dogduktan sonra bobrek ultrasonu cekilecek. Benimkide kiz bu arada. Kadin dogumcum soyle soyledi cok onemli degl aslinda bazen bebekler anne karninda idrar yolu enfeksiyonu olabliyorlar o bile bobrek genislemesine sebep oluyor dedi de icim rahatlamiyor ne soyleselerde..