Leocuk19055 Kızlar çok düşük değil mi betam 4+0 Sabahında verdim diğer gebeliklerime göre çok düşük moralim bozuk 2 kaybımdan sonra 1 sene sonra oldu üzülüyorum ya 1 hafta sonra bir daha ölçtürücem
Birdemet95 Leocuk19055 Ben 86yla öğrenmiştim o zaman 3 haftalık falandı galiba, sorun olmadı 2 günde bir 2 kat artması gerek o yüzden 2 gün sonra tekrar verdim ve düzenli bur artış vardı
Aslananasi Leocuk19055 2 günde bir baktırın önemli olan artışı. Bir de 4+0 ı sat a göre mi hesapladınız
Burcum Leocuk19055 113 ile öğrendim reglime 2-3 gün varken, 2 gün sonra 330 gibi bir değer oldu. 1 hafta beklemenize gerek yok 2 gün sonra aynı yerde ve saatte yeniden kan verin. Artış min %60 ise de 10 gün sonra muayeneye gidersiniz.
Seyma-10 Doktorun ne dedi onun ne dediği önemli ve başlarda zaten düşük olup yükseliyor diye biliyorum
Leocuk19055 Seyma-10 sağlık ocağında ölçtüm daha önceden düşüklerim olduğu için erkenden doktora gitmek istemedim çünkü daha adetim geçikmedi bile erken gebelik testi çıktı tabi kan verdiğim gün
Oooo Bende şimdi sağlık ocağından geliyorum beta 62 düşükle sonuclanabilir dedi ya çok üzüldüm adet olmazsan bir hafta sonra tekrar gel test yaptır dedi
Leocuk19055 Oooo hayırlı haberler alırsın inşallah canım düşük kürtaj psikolojisini çok iyi biliyorum :((
Havvaca Önemli olan 2 gün sonra sağlıkli şekilde 2 katı artması canım. Betanin kaç olduğu çok da önemli değil.
Leocuk19055 Aslananasi uygulamanın hesapladığı adetim ilk günü denk geliyordu kan verdiğim gün baktırırım perşembe inşallah hayırlı haberlerle
Leocuk19055 Sevval0308 maşallah canım benim bebeğinde sanada♥️ bende tekrar kan verip düzenli yükselmesine bakıcam inşallah uzun zamandır bekliyorum bende 🥹
Sevval0308 Leocuk19055 Allah’ım hayırlısıyla nasip etsin inşaallah. Ben üç gün sonrası vermiştim tekrar 530 çıkmıştı cnm
Leocuk19055 Pazartesi=118 di Çarşamba=292 olmuş umarım iyidir tam bilmiyorum Allahım bekleyenlerin kucağını boş bırakmasın öyle zor ki sevinemiyorum bile