Susamuruuu Bu sabah uykumdan ağlayarak uyandım sağ elimde uyusma agrı yanma ne derseniz vardı. 1.5 saat boyunca gecmedi. Magnezyumu günde 2 ye cıkarmama rağmen tık yok. Acaba yarın sabahta aynısını yasıcakmıym diye korkuyorm. Varmı gecirdğinİz yöntemler
Tugcedmr_cn Susamuruuu ay bende de var sol elimde üç parmağım ateş gibi yanıyor içten içe hiç doktora gitmedim bu sebepten ama ayda yılda bir oluyor 1 saate geçiyor bazen daha uzun sürüyor
Sevval0308 Susamuruuu 35 deyiz 28den beri sağ elimin üç parmağı uyuşuk ve hissiz. Ağrı çok oluyor avuç içi vs inşaallah doğumdan sonra geçer :(