14+3 üz. 💕 5 Ocak'ta gidip 2'li testimizi yaptık. Babamızın doğum günü diye doktorumuzdan cinsiyetini görüyorsa söylemesini rica ettim. (Cikolatalar yedim tabi) 😂 %60-70 kız dedi. Sonra değişir mi bilmiyorum. Yarın sonuçları almak için tekrar gideceğiz. Hayırlı haberle döneriz inşallah. 😊