Minmini merhaba bende haftaya 7 ocakta doktordan 32. Haftama gireceğim çalışamaz raporu alıp okula vereceğim ama 16 ocakta 15 tatile giriyoruz ve beş sigortadan düşürecekler ama raporu aldığım tarihte sigortam aktif ama sonrasında 1-2 hafta sonrasında yani sigortam kesilevek bu parayı alabilir miyim yine de