Zeynepece1 Doğum nişanı geldi ama hiç açılma yokmuş. Sancılarimda var. Başına gelen oldumu bu şekilde (38+4)
ErenimBenim Zeynepece1 canım nişan gelir ama bebek hemen doğacak diye bişey yok evde sıcak duş al eğil kalk squat yap açılman olur Allah saglıcakla kavustursun bebişine