Sanie Merhabalar kizlar 38+5 haftalikim ara ara karnımın altina ağrı giriyor gibi ve daha sonrasinda bacaklarima vuruyor. Sizce bu doğumun yakin olduğun belirtisimi? Ilk gebeliğim ve bilgim yok.
Bebis- Sanie belinize doğru ağrı olur bende öyle oldu karnımdan beline doğru çıktı ağrı oluyor diye ıkınmayın bebeğin başı şişermiş nefes alıp verin derin derin inşallah sağlıklıca kucağınıza alın bir avvazda kurtarsın🌹
Bebisinannesi29 Sanie bende 39+0 ım. 3-4 gündür aynı dediğin ağrıları yaşıyorum düzensiz oluyor ve yalancı sancı olduğu düşüncesindeyim ama inşaallah doğumun yakın olduğunun bi habercisidir😍 bi an evvel oğluma kavuşmak istiyorum, Rabbim bir avazda kurtarsın🤲🏻❤️