Cnm rapor bölümü var o yokmu. O uyuşma Eylül ayında bnde de vardı kafam gidip geliyor du resmn karıncalnma hissi Uyuşukluk beynm üşüyor gibiydi 15 20 gün ne çektim. Beynmde küçük bi zararsız kist varmış ama doğuştnmış doktor bununla doğdun bununla gidicen sadce senelk büyüyor mu diye takip dedi. Bn hiç emara girmediğim için doğuştan olan şeyi 25 yaşımda öğrenmiş oldum . Ama birde bnde boyun düzlşmesi çıktı doktor boynn dümdüz olmuş senn şikayetelrn boyundan geliyr dedi. Kistle alakası yok dedi bn aynı anda boyundnda emar a girmiştm sana da boyun emarı öneririm. Özelikle boyundn yukarı çikan bi ağrn varsa onu da yaptr