Bktsvcn Merhabalar normalde 27 haftalık olması gereken gebelik 25 hafta cıktı 2 hafta gerıfrn gelmesi normalmıdır endise etmelimiyim ?
babyface_ Bktsvcn bende oglumu öyle doğurdum hiçte öyle değilmiş aslında gayet kilosu boyu iyi doğdu 2 hafta gerilik ilerilik doktorlar önemsemiyor hiç takma kafana yemene dikkat et sağlıkla gelsin
Bktsvcn irem1652 detaylı yaptırmıstım daha önce ama kendi doktoruma degil tekrar detaylı yapalım dedi kendı doktorum kötü bisey yok herseyi normal dedi 25 haftaya göre ölcümleri
irem1652 Bktsvcn kendi doktorunuz bir sorun görmemiş ama içim rahat etsin diyorsanız detaylıya girin ama ultrasonlar bazen yanıltabiliyor benim bebeğim için de kilolu diyorlardı doğdu gayet normaldi kilosu