Kızlar doktorum plasenta aşağda dedi yarım santim daha yukarı cıkması gerekiyor felan dedi tabi ben o ara cinsiyeti öğrendiğim için kafam ordaydı detaylı soramadım. Ne demek oluyor bu ? Şuan 21+3 haftalığım
Rahim büyüdükce plasenta yukarı kalkar dedi
kalkmazsa ne oluyor?