Sultanpolat Merhaba hanımlar 25+2 haftalık hamileyim. Daha önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdim. Antibiyotik tedavisi sonrasi atlattım. Ama şimdide süt gibi beyaz bir akıntım oluyor. Her gün iki defa çamaşır değiştiriyorum bu sorunu yaşayan oldu mu aranızda?
Birrrcan Sultanpolat merhaba bende de oluyor ne yaptınız doktora falan gorundunuz mu bende 20. Haftamdayim
Sultanpolat @“Birrrcan”#p28403231malesef geçmedi sürekli antibiyotik de kullanmak istemiyorum ve kullanmiyorum hala beyaz akintim var. Kasık ağrısı da yapmaya başladı muhtemelen tekrar bı doktora gideceğim
tugcedoganay1 bende de olmuştu o haftalardayken doktorum fitil vermişti 4 gün kullandım geçmişti benimki enfeksiyona iltihaba dikkat edin çok zararlı