Biz depremden 1 hafta önce Adana’ya taşındık. Deprem sonrası taşikardi oldu bende (yani ben öyle sandım) ara sıra kalp çarpıntısı oluyordu anneme babama çaktırmamaya çalıştım telaş etmesinler diye. Bir gün onlarda kaldık eşimle, gece fenalaştım bayılmak üzereyim ama ben eminim ya kalbimde bir sorun var sakince eşimi uyandırdım o da annemleri kaldırdı. Acile giderken istifra ettim dedim ki bu beyin kanaması da olabilir mi acaba. Her türlü testi yaptılar, ben bir de doktora ekg yapın lütfen sol kolum uyuştu dşye fikir verdim :) 2 saat hastanede yarı baygın bekledik annem babam ben eşim. Sonra doktorun yanına tekerlekli sandalyeyle gittim kalp sorunumu duymaya güya :) gebesiniz dedi. Ben ayağa fırladım nee şaka mı bu diye sanki gecenin 4ünde doktorun başka işi yok bana şaka yapıcak :) eşim yıllar önce varikosel olmuş, sperm yapısı bozuk diye hiç hayalini bile kurmadık bebeğin o ana kadar. Yaşadığım en tuhaf ve duygulu andı.