annesi53 15 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim fakat hala hareketlerini hissetmiyorum sizler nasıl hissettiniz kaçıncı haftada bu normal mi
neslisahctnky-554 @“annesi53”#p281s annesi53 seninle aynıyız 15 haftalık hamileyim ben de ilk hamileliğim ilk başlarda seyirme gibi hissediyordum 15 haftaya girince daha çok hissetmeye başladım pıtpıt şeklinde arada da seyirme şeklinde hissediyorum
Mochi annesi53 benimde ikinci şuan 15+5 13 haftadan itibaren az az hissetmeye başladım ama 15 ten itibaren çok daha iyi hissediyorum artık tabi sert hareket yaptığında ancak hissediliyor. İlk gebeliğimde de erken hissetmiştim oğlum çok hareketliydi hala öyle şimdiki bebeğim ona göre daha sakin
himne_ annesi53 ben de 15.haftadayım ilk gebeliğim pıt pıt bişeyler oluyo o taraflarda ama gaz muhtemelen 😅🥲
annesi53 neslisahctnky-554 alla alla bende hiçbirşey yok doktoruma sordum dün normal daha erken dedi 17. Hadtayı bekle dedi ama
gunesinannesi_ neslisahctnky-554 benim de ilk gebeliğim 16+4 ama hissedemedim çok merak ediyorum nasıl bir his olduğunu🫠
annesi53 Mochi hımmm anladım bizimki sessiz biraz galibaaa tık yok ben hiçbirşey hissetmiyorum anlamadım gitti :)
Mochi annesi53 20 lerde ancak hissedilir deniliyor normalde ama bazen erken hissedenlerde olabiliyor. 20 den sonra tam hareketlerini hissetmeye başlarız bende heyecanla o günlerin çabuk gelmesini diliyorum 😇
Gozde_52 Bende 16+3 haftalik hamileyim bende pek hissetmiyorum arada çok nadir biseyler oluyor ikinci gebeliğim bu ilk oğlumda 18 haftalıkken net hissettim bundada öyle olacak gibi 🥰🌸
annesi53 Gozde_52 ya evet bende aynı sanki kaymış gibi oluyor dimi dün bende doktoruma sordum normal dedi 19. Haftaya kadar hissedersin korkma dedi
ragi7012 Mochi merhabalar sizinle gunumuz ayniydi diye hatirliyorum ve hemcinslermis zilliler :)) saglikli gebelik gecirmenize cok sevindimm 🌝 ben elim karnimda geziyorum hissetmek icin ilk gebeligim :))
Mochi ragi7012 2 gün önce yolum düşmüşken e tabi ücretsiz hakkımı kullanayım dedim dr gittim yine ve en sonunda laf söyledi en son endişelenmesi gereken sensin herşeyin çok iyi gidiyo bu kadar panik olma bir de ikinci yanii falan dedi😅 o stres çoğu gebede var kaçıncı olursa ne kadar rahat olursa olsun. Allah hepimizi sağ salim kavuştursun bebeklerimizle inşallah🙏 hissetme konusunda hiç endişeniz olmasın tamamen bebek hareketi ve annenin yapısıyla ilgili. İlkinde daha da erken hissetmiştim oğlum çok hareketliydi bunda sadece sert hareketlerini hissediyorum. Bakalım aynı gün mü doğacaklar heyecanla bekliyoruz kavuşmayı😁💕
ragi7012 Mochi hahaha iyi degerlendirmissinizz😄 benim doktorun kizi da kasim dogumluymus, akrep bir kizla basa cikmaz zor diyor 😁 bu hafta rahim agzi olcumu yapacaklar prosedur boyleymis insallah her sey yolunda gider 🙏🏼 sizi tekrar bulacagim 🤠🤙🏻
Mochi ragi7012 doktorun kizi da kasim dogumluymus, akrep bir kizla basa cikmaz zor diyor İşte bundan korkuyorum🫨 çevremdeki akrepler pek sevilesi değil o yüzden isim konusunda atak yapmamız gerek bari ismine çeksinler🥲😅 benim rahim ağzına bakıldı ultrasonda gösterdi gayet iyi uzunluğu dedi ama ölçüyü söylemedi ragi7012 sizi tekrar bulacagim 🤠🤙🏻 Tabiii mutlaka🤟🫶
neslisahctnky-554 gunesinannesi_ karnında birşeyler yer değiştiriyormuş gibi oluyor bazen de farklı bir vurma hissediyorsun anlaşılıyor gibi bilmiyorum ben anlıyorum sabahları sırt üstü yatınca sol tarafında bir sertlik oluyor dokununca hissediyorum sonra gidiyor oradan değişik bir duygu 😊😊