6+5 bel ağrım ve karın ağrım eşliğinde dün lekelenmem oldu. Bugün tekrar dr gittim. Yine kalp atışı alamadık ki almak gerekirdi dedi. Kesede yuvarlak değilmiş bozulma olmuş.. Umut yokmu dedim. Var ama yok gibi dedi. Umutsuzdu 🥺 ikinci düşüğü mü yaşıycam