Mervekrblt emzirmiyorum 40 dan sonra bir kere. Sağlık problemim oldu o yüzden.
İkincisi cahillik olduğunu hiçbir şekilde düşünmüyorum dediğim gibi eşimde bende ailelerimiz de cahil bir toplumdan gelmiyoruz.
Ayrıca hiçbir erkeğe gözü kapalı güvenilmez ve kıskanç bir yapım var bu da benim tercihim benim bakış açım 40 a kadar beklemeyi siz öyle görüyorsanız görün ben kocamla yaşamak istedim yaşadım mantıklı bir sürü daha açıklama yapabilirken burada özel söyleyemediğim sebeplerden dolayı size açıklama yapamıyorum size de bir şey demiyorum daha fazla cahillik dediğiniz duruma hak vermiyorum sadece