Beni de hiç aramadılar doktorum kendin git bir görüş atlamış olabilirler demişti. Ben gidip direkt aile hekimimin hemşiresiyle görüştüm o muayenemi yaptı, bilgilerimi aldı, kalp atışını dinleyip aşımı vurdu bayramdan sonra gel 2. Dozu vururuz dedi 21 haftalıktım ilk dozumu olduğumda hatta bana niye şimdiye kadar gelmedin diye sordu her sağlık ocağı aramıyor bizim gitmemizi bekliyor anladığım kadarıyla.