Elifesilaymac bebetonun eşyaları hazır bir tek benimki kaldı o kadar pazartesi sezeryan günü alıcam 35+3 oldum duruma göre hastane ile görüşüp çekim yapılacağı için isimli takım mı başka takım mı vereceğimi bilmediğim onu koyamadım o kadar. Çekim elbisem gelmedi bir de😂 geris tamam