Hasret_erkan2013 Kızlar bügün hamileliğimin 24. Haftası fakat bebeğimi fazla hissetmiyorum sizce neden ?
Sevval0308 Hasret_erkan2013 usg de sorun yoksa sagliksa hissedersin canım yakındır Herkesin bünyesi karın yapısı vs farklı en basiti arkadaşımın bebisi annesine sarilircasina dururdu çoğunlukla kadın doguma kadar çok çok az hissetti bebisini ama çok şükür herşey yolundaydi