Merhaba hanımlar 😊 dün kadın doğuma gitmiştim beta değerim 747 çıkmıştı son adet 29 Nisan di kadın doğum Dr um cuma günü tekrar gelmemi istedi we folik asit yazdı 😊 neyse daha önce sağlık ocağında kan vermiştim gecen hafta pazt günü orda Beta 58 çıkmıştı kadın doğuma git gebeysen bize bildir demişti bende bugün gittim dedim böyle böyle diye yok adet tarihine göre az artmış falan dedi yine kafam karisti tabi kadın doğum Dr böyle bı soylemde bulunmadı çünkü adetim bir hafta geçmiş oluyor şuan yani aile hekimleri hep böyle mi acaba ya sabah sabah sinir etti yine beni strese soktu dedim cuma günü çağırdı o zaman keseye bakcak dedim betan az diyo son adete göre iyide ben ikinci çocuğumda mesela 3 gün gecikmede 200 lu değerle öğrenmiştim gebeligimi yani takmış beta değerine az diyip duruyor habire