8+6 şimdiye kadar iştahsızlığım vardı ama yiyodum bi şekilde simdi midem hassaslaştı baya bulanıyo hiç bişey canım istemiyor yiyemiyorum dün yumurta falan yedim bugun ekmek arası domates yedim bebeğime vitamin veremiyorum düzgün yiyemiyorum diye kendime kızıyorum :(