hulya1406 Feyzaclk benimde hepsi hazır yıkandı ütülendi bavula girmeyi bekliyor😀 Bavuluda açtımda bekliyoruz bakalım.33+4 olduk.39 a daha çok diyorum ama zaman su misali.
Syma_07 Feyzaclk 32 de bebek kıyafetlerini yıkayıp utuledim ama daha içine koyacaklarim eksiklerim var 33+2 deyiz
Syma_07 Feyzaclk gecelik takımı düğmeli aldım bir tane ama 3 lu olanlardan almayı düşünüyorum birde kendim için iç çamaşırı kaldı sadece