06072018 Merhaba kızlar bir sorum olacak sizlere hani derler ya anne rahminde kız sol erkek sağ tarafta hissedilir bunun tam tersini yaşayan oldu mu hani solda kalp atışını hissedipte erkek doğuran veya sağda hissedip kız doğuran🌸🥰😍
Mervvvever 06072018 sağda hissediyorum kızım olucak bunlarla cinsiyetin alakası yok bence bütün hurafeler erkeği gösteriyordu😅
ikiprensannesi__ 06072018 beeennn ✋✋✋ solda hissediyorum erkek bebek allahin izniyle bence herkeste bir olmuyor ya ilk oglumda sagdaydi mesela
Asistan-mom 06072018 bunlarla cinsiyetin alakası yok Bebek hangi yumurtadan dollenirse dollensin sonuçta rahim içine yerleşiyor iki erkek bir kızım var üçü de sagdaydi mesela Sağ sol alakası yok
06072018 ikiprensannesi__ Maşallah Sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah 🧿🙏🏻peki çok mu hareketli yoksa tembel mi 😌😌
ikiprensannesi__ 06072018 amin cümlemiz insalah ilk oglum aşırı tembeldi günlerce oynamazdi korkardım artık bu oğlum ona göre biraz daha hareketli ama 1 hafta doğru düzgün hareket etmediği de oluyor 🤗♥️
06072018 ikiprensannesi__ Kaç haftalıktınız acaba 😊bende 11+3 oldum kalp atışlarını hissediyorum sadece o da her dakika değil uzandığımda veya bişey yediğim zaman hissedebiliyorum ama hergün hissettiriyor 😌❤️
ikiprensannesi__ 06072018 ozaman sizinki de erkek benimde öyleydi 8 haftadan 12 haftaya kadar kalp atımı gibi hissettim hergun 12 de kesildi 15 de artık normal hareketlerini hissediyordum hergun değil ama şimdi 26+3 uz çok şükür biraz düzenli olmaya başladı hareketleri
06072018 ikiprensannesi__ 12 Haziran öğreneceğim inşallah bir kızım var saglıkla gelsin maşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻🧿🌼
06072018 Asistan-mom Maşallah Allah bağışlasın ya genelde etrafımdakiler öyle denk geldiği için sormak istedim gerçekten öyle midir tesadüf müdür diye