Eed7 doktorun deil sen bildirceksin canım ☺️Git bildir bugün yada yarın çünkü daha bende sadece ilk öğrenmek için gidip kan tahlili verdim idrar galan da baktı bide Aralık 7 de tam kan idrar tahlili için çağırdı hiç gitmedim yani daha ☺️ Yeni başlıo sağlık ocağı işlemlerim anılacağın bu arada bende 14+6 yım Gitte kayıt yaptır bence