Masell Kızlar c.tesi doğum yaptım.Su geçirmez bant koydular.Pazartesi günü duş aldım bantla beraber.Çarsamba günü bandı çıkar dediler her gün de baticonla sil dediler sizler nasıl yaptınız?
20Nisa20 Masell doğum yaptıktan 3gğn sonra bandı çıkardım. Batikon VS kullanmadım. Her banyodan sonra saç kurutma makinesiyle iyice kuruttum nemli kalıpta iltihap VS olmasın diye o kadar. Hiç Bi sıkıntıda olmadı.
yarencaliskan Masell bana su geçirmez sprey sıkmışlardı her banyodan sonra kuruttum bir merhem vermişti doktor onu sürüyordum
Pinarbek Masell ertesi gün dr hastanede bandı çıkardı gerek yok dedi ayakta duş alabilirsin dedi çok korkarak yapmıştım ama iyiki de yapmışım çünkü dikişler kabuklandınız için dikişleri aldırmak zor oldu