Mrb hanımlar ben 30 haftalık gebeyim deprem bölgesindeyim şu an belli bir doktorum yok ve Ankara’ya tayinimiz çıktı bu ay sonu tasinacagiz ve Ağustos başında doğumum olacak Ankara’da onerebileceginiz devlette veya özelde doktor var mı ve benim gibi takipli olmayan hastaları her doktor kabul eder mi doğumum sezeryan olacak.