Zerenismom Ayaklarım aşırı şekilde şişti ve çok fazla canım yanıyor üstüne basınca başına gelen varmı??? Geldiyse nasıl bir çözüm yolu buldunuz???
Hizligonzales Zerenismom son haftalarda benim de sismisti asiri derecede ilk oglumda bundada daha 22 haftaligim simdiden basladi bol su icin yuruyus yapin ayaklarinizi soguk duya sokup bekletin ve altina yastik koyup havaya kaldirin birazda olsa rahatlatiyor bunlar
_nigarr24_ Benimki de şişti 1 haftadır böyle. Üzerine basınca değil de ayakta fazla durunca ağrıyor ayağımın altı. Normal durum,son haftalarda oluyor. Bol su için