Karaca61 😂 ben de bazı annelere sormak istiyorum böyle emin konuşunca çok güldüm ya 😂 belki ben gibi 2. Doğumudurur hanımefendinin. Bana da ebe elimde aşı yok olursa tek doz vurcam dedi, aşı da gelmedi ben de gitmedim öyle kaldı. 4 sene önce 2 doz olduğum için bunda olmamam sıkıntı olmazmış, doktor öyle dedi belki böyle bir durumdur 🤗