Sltncnz İnanamıyotum nasıl da hızlı geçti. Darısı sağlıkla doğmasına😇🥰 sizler kaç hafta oldunuz hanımlar ☺️
en_guzel_emanetlerim Sltncnz bende erken geldi heralde bayadır görüyorum bebis doğduyu 😅 35 haftalık olduk çok şükür