Mediha99 Kızlar sonucum sınırda olduğu için diyet yapacaksın dedi doktor 1 ay boyunca da düzenli ölçüm dedi ama diyet için bir liste vermedi genelde verilmiyor mu sizler ne yiyorsunuz veya yemiyorsunuz bir de gün de kaç ölçüm ne zaman yapıyorsunuz sınır kaç olmalı
Kalbiimde2can Mediha99 Ben sabah ac ve tok ölcüyorum bide aksamlari tokluk sekerimi ölcüyorum bana Liste verdi ne yiyebilirim ne yiyemem diye
Hindiba Mediha99 bana da dikkatli ve dengeli beslen dedi benım de yüksek cıktı, illa diyetisyene git demedı,cumartesi yaptırdım seker yüklemesını bu hafta dikkatli besleniyorum ekmek ve hamur işi Çikolata vs yemiyorum 2 gündür ölcüm yapıyorum guzel sonuclar
Hindiba Kalbiimde2can listenizi paylasabılır mısınız ve diyetisyen size ekstra tahlıl yapıp mı o listeyi verdi
Mediha99 Kalbiimde2can sabah aç karnına dedi yemek yedikten 1 saat sonra bir daha günde 3 öğün yemekten 1 saat sonra ölçüm yap dedi yani çok fazla değil mi
Kalbiimde2can Hindiba extra tahlil yapilmadi diyetisyenim zaten sacma buldu formalite icabi gitmis oldum normal sekerim iyi ama tek aclik sekerim 94 (92 sinir) ciktigi icin hemen diyetisyene yolladilar ve ölcüme basladim Listeyi paylasirim seve seve ama ben avusturyadayim canim klasik seker beyaz ekmek hamur isi falan yeme dedi cikolata 70% kakao orani olan bitter cikolata yiyebilirim cok az tam tahilli ekmek bol sebze yogurt falan
Hindiba Mediha99 anlaıdm tesekkür ederim fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum o yüzden söyle yazayım Aclık sekerim 86 Saat tokluk 220 Saat tokluk 142 Bunlar seker yüklemesi yaptıgım zamanki degerlerım, sımdı evde ac tok ölcüm yapıyorum 2 gündür ve bu degerlerı kesinlikle görmüyorum 140.ı gecmıyır yanu hıc bırı, düzenli ve dengeli beslenme ile halledeceğim sanırım
Eylulperisi Mediha99 patates pirinç hamur işi tatlı yeme tam buğday ekmek ye cnm açlık ölçüp yemek yedikten bı saat sonra tokluğu ölç bol su iç şifa olsun inşallah 🤲🏻