Merhaba. Size bir faydasını okur diye detaylı yazacağım. İkinci gebeliğim şuan 27 haftalığım. 14-15 de bacak ağrılarım kalça ağrım başladı. Sanki siyatik sinirimin çekildiğini hissediyordum. YouTube den siyatik sinir gerdiren egzersizler yapmaya başladım. Zengin magnezyumlu Kızılay maden suyu içtim hergün, ve doktorumla paylaştığımda normal olduğunu öğrendim. İçe doğru büyüyen rahim sinirlere de baskı yaptığı için böyle bir ağrı oluşuyormuş. Akabinde bacak ağrılarım için kalp damar a gittim ve varis çorabı önerdi onu kullanmaya başladım. Şimdi egzersizi bıraktım çünkü plasenta previa var kanama riskim var. Ama maden suyu, tablet magnezyum ilaç ve varis çorabı üçlüsünden asla vazgeçmiyorum. Resmen hayatımı kurtardı diyebilirim. Bende o ağrıların hiç geçmeyeceğini sanmıştım. 9 ay böyle sürünecek miyim diye ağlıyordum. Ama rahimin hızlı büyüdüğü atak haftaları var onlar biraz zorluyor. Her gebelik kendine özeldir. Ben çareyi öyle buldum. Umarım sizinde işinize yarar ❤️