gulsumd1 Kızlar bebeğim 36 haftalık doğdu solunum sıkıntısı ve enfeksiyonu var sizin bebekleriniz ne kadar kaldı küvözde
mavilihanimm gulsumd1 sizi formda aynı duyguları yaşarken buldum benimde bebeğim 35+5 de doğdu kalp atışı yavaşlamış almamız gerekiyor dediler ilk doğduğu zaman yanımdaydı 10 saat sonra falan yoğun bakıma aldılar sizin bebeğiniz nasıl oldu durumunuz ne merak ediyorum
gulsumd1 mavilihanimm merhaba Allah yardımcınız olsun biz 2 hafta yoğun bakımda yattık allaha şükür 5 gündür yanımda inşallah sabır edin sizin bebeğiniz de çıkacaktır orada çok iyi bakıyorlar 🤗
mavilihanimm gulsumd1 amin çok teşekkür ediyoruz evet orda çok güzel bakıyorlar hergün gidiyoruz ten tene temas yaptırıyorlar süt sağıp götürüyoruz umarım hemen iyileşir taburcu ederler bizi de 🤲
mavilihanimm gulsumd1 bugün verdiler ama tam tutamıyor bizimki bi iki damla diliyle yaladı gibi sanki emme refleksi tam gelişmemiş dediler umarım daha da iyi olur zamanla 🌸
Bahartryk Benim oğlumunda solunum sıkıntısı vardı makinaya bağlıydı 8gundur bugün kendi kendine nefes alıyormuş makinayı çıkarmışlar kendim emzirmeye ne zaman başlarım acaba emzirince ne kadar sürede çıkarırlar acaba kuvezden