Ahahahaha bana da 5-7 Eylül dedi doktor öncesi veya sonrası bilinmez ne zaman gelirse bebeiişşşş🥹bugün görüş günüydü gittik geldik şeker yüklemesinde diyet verdi doktorumuz 1 ay sonra gel dedi 32 haftalık iken daha sonra 37 de de bir daha gel dedi çatı muayenesi yaparız sonra 1 hafta da bir dedi ilaçlarımızı yazdı vedalaştık geldik evimize 🥰🥰