-Canser- ben bir doz yaptırdım beni mahvetti çok ağır bir aşı haberin olsun ve tek gitmemeye çalıs sağlık ocağına da. Tek dozla antikor bebeğe geçiyor zaten doğunca da vuruluyor paslı makas gelme ihtimali binde bir ihtimal bile değil. İkinci dozu vurulmadım tek doz vuruldum ben. Her bünye aynı değil ben bir ayıldım bir bayıldım o yüzden tek gitme mutlaka yanında biri olsun bir kaç gün ağrıyor kolun haberin olsun