Ceyda07 Hayrli gunler arkadaslar 21 haftalik gebeyim asiri derecede sinuzitim vardoktor serozil antibiyotik verdi.cok tedirginim bebegime bisey olur diye aranizda kullanan varmi?
sudamlasi Ceyda07 lütfen doktorunuzun verdiği ilaçları sorgulamayın bebeğinize zarar vercek ilacı vermez size.
Miniksena Ceyda07 ben de farenjitten dolayı kullandım. Doktorum hamilelikte kullanılabilecek bi antibiyotik yazıyorm dedi ağır bi farenjit geçirdiğim için kullandm mecburen. Kötü durumda değilsen kullanma ama doktorun yazdıysa gerek görmüştür.