Merveee_acikgoz Merhaba anneler 25inci haftadayiz doktor bebek ters dedi devlet hastanesi olduğu için ayrıntılı bir şey söylemedi ne yapmam lazım bilgisi olan var mıdır
Zeynepozcan Merveee_acikgoz biz de 25+6 yız iki gün önce baş aşağı duruyordu ama sürekli hareket ettiği için pozisyon zaten değiştirir diye düşünüyorum
edadm Merveee_acikgoz canım bildiğim kadarıyla 37. haftaya kadar bebek dönebiliyor dönmezse sezaryene alıyorlar
Bhryeatss Merveee_acikgoz canım ben 33+3 hafta oldum hala ters doğum pozisyonu almamış 36ya kadar bekliyoruz bakalım dönmezse 38 de sezeryana alalım dedi doktor
Nurgul8 Merveee_acikgoz oo haftan daha çok erken bebek daha çok küçük o doğuma kadar daha çok döner benimkide o haftalarda baş gelişti 38 de ters döndü sezeryan oldu
Merveee_acikgoz Zeynepozcan inşallah değiştirir daha önce söylenmedi mi sana şeklinde belirtti doktor o yüzden anlayamadım bende
Merveee_acikgoz Nurgul8 yaa teşekkür ederim içim rahatladı normal bir şey keşke doktorda böyle aciklasa
Nurgul8 Merveee_acikgoz o döner daha canım içini ferah tut yan yatar aşağı döner geri yukarı çıkar çünkü daha ufak
guzelanne01_ Merveee_acikgoz çok erken doktor değil sanırsam bu 33 haftamda dönmemişti şuan 36 haftamdayım Dönmüş doğum pozisyonuna ama doktorum daha çok döner dedi 37 haftalık olduğunda net belli olur 37 den sonra değişmes dedi