Busebusee Catlama ıgnesı sonrası 5 gun akıntım vardı suan kesıldı 6.gun bugün normal mı sızce bıde bu cuma 10. Gun kan vereyımmı sızce
Miracleee Busebusee aynı durum bende de var canım ilk 5-6 gün akintim oldu sonra kesildi. Bugün 8. Gun. Sırt ve bel ağrım var bugün belirti olarak sayılır mı bilmiyorum ama. Senin başka belirtilerin var mı
papatya-0 Busebusee bence 9 ya da 10. Gün test yapın iğne etkisi geçmiş mi diye hatta yarın filanda olabilir ki kafanızda acaba iğne etkisi mi düşüncesi kalmaz
Kvser Busebusee 22 Mayıs çatlatma iğnesi oldum bat 9 Haziran 1 haftadır göğüs ucu hassasiyetim var arada belim agırıyor inşallah vardır 🙏🏻 sizin bat nedir ? Belirtiniz nedir
Busebusee Miracleee bende 1. Yaptım ıgne 5 gun akıntım vardı deli gibi sımdı yok bugun 6.gun gogus hassasiyetım var halsızım bırazcık da onumuzdekı hafta salı bat cuma gunu kan versem mı dıye düşünüyorum 10. Gun oluyor sız verdiniz mı
Miracleee Busebusee hayır canım daha çok erken olduğunu düşünüyorum o yüzden kan vermedim. Adetim gecmeden de kan vermem herhalde emin değilim. Ama evde test yaparım dayanamam o kadar.
Miracleee Busebusee iğnenin 14. Günü pazartesi olacak. 12 haziran yani. Ama iğne yaptırmadan once uygulamaya göre bat 17 si. Ben hangisini baz alacağım bilmiyorum aslında.
Miracleee Busebusee bende çok sabırsızım aslında. Testleri 5. Günümde sipariş verdim yarın elimde olacak inşallah. Hemen gelselerdi şimdiye kaçıncı testi yapardım Allah bilir ☺️
OnlyBaby Kızlar ben klomeni kullanıyorum hiç ağrım yok ya acaba büyümüyomu yumurta ilk defa kullanıyorum
Serdem39 OnlyBaby ben klomeni kullandığımda bende de ağrı falan hiçbir şey olmadı gelişmiştide yumurtalarım ama çatlama iğnesinden sonra ağrılar oldu
Busebusee papatya-0 mesrla yarın tek cizgı gorursem 10. Gun 14.gun cıft gorme ıhtımalım oluyor mu bilginiz var mı
Busebusee Kvser 1 hazıran da ıgne vurundum evde doktor o gunle beraber 5 gun beraberlık dedı ondanda once 3 gun bırlıktelık oldu . Kasık agrım var gun ıcınde yogun akıntım oldu 5 gun gogus hassasiyetı var bat 13 hazıran
Kvser Busebusee benim yoğun akıntım olmadı ya acaba catlama olmadı mı . İnşallah rabbim nasip eder canım bizlere . Ne zaman test yapmayı söyledi doktor .