Dün gece saat 3′te sirtima vuran bir ağrıyla uyandım daha da uyuyamadım. O saatten beri sırayla sırtıma, göğsüme, hatta boynuma kadar vuran bir ağrı var. sadece vucudumun sağ tarafında ama. Nefes alırken, konuşurken, otururken, yürürken devamlı ağrıyor. Doktoruma sordum safra kesesi olabilir hastaneye gel dedi ama şu anda annemin yanındayım yarın evime gececegim. O yüzden yarın geleyim dedim. Ama sanki bu ağrı dayanilmayacak gibi. Bu arada ben detaylı ultrasyon cektirdigim zaman doktor küçük çaplı bir sürü safra tasim olduğunu emzirme döneminden sonra kesinlikle aldırmam gerektiğini söyledi. Acaba bununla ilgili bir şey mi nuksetti bilmiyorum. Bunun gibi seyler yaşayanlar var mı? Ne yaptıniz? Eğer biraz daha geçmezse acile gitmek zorunda kalacağım