6 haftalık hamileyım benimde hala agrılarım var bacaklarıma kadar kasılıyorum riskli hamilelikler geçiriyorum ama henüz bişey olmadı olmazda sürekli dinlenmeye çalış bacaklarını yukarıda kalcak şekilde uzan yerleşme ağrıları normaldir kanama olmadıkça 🎈❤️