Aysel_krdg
1 kalp durması ve 4 kere üst üstte kimyasal yaşadım..
Tüm testler yapıldı genetiğine kadar hiçbir sorun çıkmadı.
En son bir doktor vücut bebeği yabancı madde olarak algılıyor olabilir dedi o yüzden bağışıklık baskılayıcı kullan dedi Prednol kullandım vücut bebeği kabul etsin diye ve öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı,progestan hap ve iğne bu şekilde çok şükür kızımı sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım.
Şimdi tekrar hamileyim öğrenir öğrenmez aynı ilaçlara hemen başladım inşallah sorunsuz ilerler 🙏
Darısı başınıza 🙏