Ben de günde 1 kez geceleri olmak üzere kullanıyorum her zaman olmasa da bazı sabahlar akmış olarak görüyorum evet, gönderebildiğiniz kadar dibe gönderin yerleştirmekte önemli, tabi ihtiyaç fazlasını da atıyor olabilir. Ayrıca günlük ped kullanmamanızı tavsiye ederim çok yoğun akıntınız oluyorsa eğer günde bir kaç kez değiştirmek suretiyle havlu kağıt kullanabilirsiniz. Günlük pedler akıntıyı içerisinde hapsediyor ve vajinal bölgeyi sürekli ıslak tutarak enfeksiyon, mantar riskini arttırıyor. Özellikle gebelik döneminde bu risk daha fazla. Bu sebepten dolayı da bir enfeksiyon durumu atlattım progestanı o yüzden kullanıyorum.