Merhaba hanımlar 19 Mayıs ta klomen kullanıp 26da da çatlama iğnesi ini oldum sağda ve solda 1er yumurtam vardı biri 18 diğeri 20 üzeriydi doktor 20 üzeri için kist olabilir demişti tekrar kontrole gelmemi söyledi ve dü. Gittiğimde ikiside çatlamıştı ve geliştiğini söyledi acaba ne anlama geliyor hamilelik olabilir mi dedim şuan her şey normal dinlememi söyledi ve bekleyecez dedi kese falanda yoktu acaba kese oluşumu için daha erken mi 9 Haziran adet günüm dün gece normal gebelik testi yaptığımda tek çizgi çıktı çok mu erken yaptım acaba 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ benim gibi süreci bekleyenler ne durumda acaba bide sağ kasık ağrım var