Normalde her ay 1 yumurtam kendiliğinden oluşuyordu. Bu ay gonal f 75 ml kullandım ve yine 1 yumurta oluştu. Biraz moralim bozuldu açıkçası. Zaten başarı şansı düşük bir işlemken tek yumurta beklemiyordum. Nasip.
Bu şekilde başarılı sonuç alan var mı ? Eşim hevesli ama benim birden tüm heyecanım soldu.