Aysee1123 Daisy0000 İkisininde güzel olduğunu söylemişti bi arkadaşım hangisi uyguna gelirse onu alıyorum hemen hemen aynılar performans olarak demişti ikisinden de memnundu. Hatta bende ilk yenidoğanı mavi paketten aldım 👍
Daisy0000 Syma_07 Yenidoğan için 1 numara aldım canım,az önce trendyolda denk geldim mavi olan paket 180adet 251.49 a geliyorda alayım mı almayım mı diye emin olamadım .Tanesi 1.39a geliyor
hulya1406 Daisy0000 kızım 30 aylık yeşil paketi almıştım mavi oldu onu kullanıyorum şimdi yine hamileyim yine ondan aldım ☺️
hamilebirisi Ben pure soft olanı aldım o daha iyiymiş en azından ilk aylarda bunu alıp diğer aylarda iyi gelirse mavisine geçebilirim
Daisy0000 Syma_07 Gözüme çok küçük geldi 1 numara ama,herkes yenidoğana 1 numara uygun diyor.. İlk 1 numara alın ama 1 i stoklamayın .2ve özellikle 3 u stoklayın diyorlar
Syma_07 Daisy0000 valla hiçbirini stoklamayi düşünmüyorum zam geliyor evet ama bebekte pişik yaparmi diyede düşünüyorum 1 numaranın en az olan paketini alırım büyük ihtimalle
Eylulmom_ Daisy0000 ben pure soft olanı kullanıyorum çok memnunum ne bir gün taşırdı ne bir gün pişik yaptı prima muadili bence onu al ve ince pamuklu yüzeyi var