Bestetrnli 34+1 gebeyim 4 gun once 1cm acilmam vardi sabah hafif pembe beyaz akinti geldi acaba doğum belirtisi mi bilemedim
Seda_22 Bestetrnli internette baktığım kadarıyla evet canım öyle olması lazım bir doktorun ile görüş istersen benden de beyaz şekilde geldi doktor hafif pembelik ya da kırmızı tonları olması lazım demişti